Wednesday, March 30, 2011

Realiti Vs Fantasi

Saya diawang-awangan.... Hari ni dah gaji plak tu...


YaaaaaBeeeeeeDaaaaaaaBeeeeeeeDuuuuuuu~ ~ ~ ~ ^_^


Dari minggu lepas lagi dah plan nak beli baju baru, seluar baru, kasut baru, handbag baru, tudung baru, nak bawa anak2 gi jalan weekend....huhuhuhuhu...


seeewwwwoooonnnoooookkkkk \\^_^//


Dan pagi tadi sibuk buat pembentangan perbelanjaan bulan depan... Pampers anak, susu anak, segala bil-bil, pinjaman bank, stok barangan keperluan dalam rumah, belanja harian...dll.........


Eeeeeeeerrrrrrrrrgggggghhhhhh...kusut otak! (#_#)


Nampaknya semua yang saya angan-angan kena simpan dalam kotak 'pending' dulu. Budget tak merelakan saya bershopping bulan depan!


Priority kepada keperluan asas. Yang lain-lain semua tu kehendak nafsu je. Karang terlebih bergaya, anak dirumah kebulur tak makan...owh..Tidak Tidak! Kejam sungguh saya =(


Kalau ada rezeki... Insyallah tercapai impian saya nanti. Tapi tak nak lah sampai membazir beli barang kehendak yang branded je... Biasa-biasa pun dah ok. Janji selesa dipakai dan tahan lama.

No comments:

Post a Comment