Sunday, March 13, 2011

Masanya sudah tiba....

Gerun melihat Jepun dilanda Gempa Bumi dan Tsunami...

Sana sini manusia melancarkan rusuhan dan tunjuk perasaan...

Zina, maksiat makin berleluasa....

Kes pembuangan bayi hampir setiap hari terjadi...


Astagfirullahalazim..... Takutnya melihat dunia skrg ni. Petanda KIAMAT semakin ketara.. Tidak kah kita melihatnya? Tidak kah timbul kesedaran dlm diri smua?


Terus terang aku katakan... AKU TAKUT!!!

Dgn apa yg pernah aku lakukan.. Dgn dosa yg tak terhitung. Dgn amal ibadat yang tak sempurna... 

Dimanakah tempat ku nanti? 


Sesungguhnya akal ku tak mampu utk memikirkan alam selepas kematian... Aku takut... Aku menangis... Aku resah gelisah... 


Bersediakah kah kalian? 


Tiba masanya.... Kita mulakan hidup baru.. Pintu taubat tak kan pernah tertutup...utuk aku, kalian dan smua umat dimuka bumi ini.....


No comments:

Post a Comment