Sunday, January 17, 2010

Long rest

Lastweek aku kena bad headache. Setelah berlanjutan slama smggu, akhirnya aku pergi juga jmpa panel doktor. Tu pun btl2 tak tertanggung dah kepala nie.. Aku mmg tau aku ni ada Migrain. Tapi doktor kata aku mengalami 'Tension headache'..Tension?? :D Tak tau plak aku tension..Rasa cam biasa jer..hahaha.. Power mata pun naik lagi. Aku dah bertambah rabun!! Nak pakai spec, hurm.. rimas2. Nak suh aku pakai kanta, mata aku tak leh terima!! So, doktor suh aku REST utk satu hari..

Thursday ~ Aku terpaksa mengadap muka doktor tu lagi.. Ubat dah abis aku makan. Sakit makin teruk!! Kalau lah aku blh bwk keluar otak ni & tunjuk kat dok tu.. Berdenyut2 otak aku nie!! Dok tukar ubat. Mayb dos dinaikkan... Aku rasa lega sikit..Masalah lain yg timbul, dok tu suh aku buat blood test. Nak kesan penyakit lain plak..

Friday ~ Disbbkan Blood test, aku dpt 2 ari MC. Sbnrnya dok mmg nak suh aku betul2 rehat, baru masuk keje. Tapi mcm mana aku nak rehat. Anak2 aku HAPPY lah tgk mama dorg ni menepek kat umah. Nak tak nak, layan je lah dorg tu.. Tak sampai hati plak nak masuk bilik tdo then dgr suara2 kecil pggl "mama, mama..." smbl ketuk pintu bilik aku nt :(

Saturday ~ Aku tak buat apa pun kat umah.. Kebetulan Adik aku balik dr Teknik. Layan cerita dia je lah...hahaha..

Sunday ~ Today lastday aku nak berehat2.. Tu pun nak kena prepare baju keje utk mggu dpn, nak siapkan anak2 lagi. Ptg nak bwk dorg melawat Tok umi & walid.. Nasib lah adik aku blh tlg jaga anak2 aku ni. Dorg dah makin lasak. Kadang2, perbuatan diluar jangkaan. Tau2 dah tergolek dari atas meja, kerusi..dll...

No comments:

Post a Comment