Thursday, January 28, 2010

Congrats to En Adam (My Best Friend)

Petang smlm aku menghabiskan masa melepak kat KFC, TTDI dgn salah sorg mmbr rapat aku (walaupun blm sampai setahun kitaorg berkawan, dia ttp the best friend yg pnah aku ada. 5 star utk dia). Suami aku pun kenal dia, Girlfriend dia pun kenal aku, adik ipar aku pun kenal dia, mak & adik2 aku pun kenal dia, anak2 aku pun kenal dia!! Cuma laki dgn Gf dia je tak smpt kenal lagi...huhhuhu..


Agak lama jugak lah kami tak jumpa sblm nie.. Kami ni company lain2. Bertemu jodoh persahabatan dia LENOVO. Mula2 kenal dia, agak pemalu orgnya..Bila dah lama2 kenal..Wah2, tak tau malu rupanya :P. Dia lah teman lunch time aku, dia lah teman YM aku, dia lah teman gaduh aku, dia lah teman g tgk show laki aku, dia lah teman g tgk movie dgn aku, dia lah teman nasihat aku (sungguh mulia)..hik hik.. Laki aku pun pening tgk aku rapat sgt dgn dia (tak lah smp tahap jeles ek!!. Aku isteri yg baik).




Ni lah En. Adam..Nama sebenar dia Elvinorahmi (Dia org Malaysia okey!!)



Tak sangka pertemuan kami ptg smlm ada cerita gembira disebaliknya. Mlm tu fmly dia nak g merisik girlfriend dia. Baguslah!! Seronok aku dengar berita ni.. Setelah sekian lamanya mereka bercinta..hik hik hik.. Sebenarnya aku tak sabar nak merasa nasi minyak dia =)


Ni lah bakal tunang En. Adam - Nadia (nama sama dgn nick name saye!!) Comel kan org nye :D ~ I like!!

Congrates to both of you!! Happy for both of you juga!! Kalau kawin tak ajak Puan Faeza nie, SIAPLAH, aku bakar pelamin korg!! heheehee :P

Note : Thanks Adam..Smlm byk kali sgt aku dgr kau kata aku comel (Weeee) dah lah pastu kau kena anta aku balik smp depan pintu umah.. Harap lps kau kawin nt kita still blh lepaking lagi..Bwk lah Ned tu. Kang dia nangis..aku tak smp hati nak pujuk :P


No comments:

Post a Comment