Monday, December 14, 2009

Sesat Jalan

Federah highway???? kat mana?? Amcorp mall?? aiyooo..otak berfungsi plak time2 ni. Aku tgh busy mengira, tetiba plak hubby call tny jalan keluar dari federal highway... Macam nak amik exam je..Cepat2 aku search kat google map. Yg sengal nyer..aku tak terlintas nak tny kat budak2 despatch ofc aku nie.. Sanggup lagi aku search dlm internet. biol sungguh~~Bila aku call nak bg tau jalan keluar, hubby dah jumpa pun.. Aku lmbt sgt :P Apa pun, aku call jugak sbb risau..Dah lah kat luar tu ujan lebat + kilat..huhuhu..mmg sejuk. Kat dlm ofc ni pun sejuk. Lain kali bagi lah landmark yg cepat aku ingat cam A&W restaurant ke, Taman Bahagia ke....Ni dia g kata kat Federal Highway.. mana lah aku nak tau.. Kalau lah aku yg drive, tak tau dah smp mana dah..hehehheeee..

No comments:

Post a Comment