Tuesday, January 19, 2010

Orang yg paling aku benci..!!!

Pagi ni mood marah aku semakin meluap-luap.. Hanya disebabkan perempuan2 atasan aku yg macam org gile kuasa a.k.a bossy!! Ptg smlm aku terpaksa tggu hampir 2 1/2 jam semata-mata company aku nak adakan appraisal. Sblm ni tak de plak penilaian cam nie. This year baru nak buat. Bosan menunggu!!

So kesimpulan yg blh aku bt ttg appraisal itu, IT'S SUCK!! Smua dinilai berdasarkan report dari org yg tak suka kat aku! So, nak suh aku komen apa lagi. Smua pun dah jelas & nyata terpampang dpn mata aku masa tu! Smua penilaian tu akan menjejaskan reputasi aku. Dah tu, org yg buat appraisal tu pun semacam jer. Smua policy nak dirombak. Tension aku!! Claim aku pun dia nak reject. Alsan dia, doktor yg periksa aku tu kena fillup medical consultation form. Gile betul!! Aku pegi klinik panel. bukan klinik luar! Arghhhh!!! I just want my money back!!

Then pagi ni, slps bermati-matian menegakkan keadailan smlm.. Ada plak makcik tua ni meninggikan suara kat aku! Aku just infm dia utk ex-gratia holiday, tak perlulah nak fillup Leave application form. Tapi dia jawab "buat je lah! Utk record!!" (dgn nada sarcastic).

B***S*** lah!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dia je yg tak tau betapa panjangnyer proses nak apply leave tu!! Nak kena dptkan approval dari exec, manager 3rd party, Manager department, Vice President, baru smp ke HR.. huh~ Aku nak cuti bukan cam dia nak cuti.. Senyap2 cuti jer!

Apa pun, aku tau bukan aku sorg je yg jadi mangsa dia. Dia mmg suka 'down' org lain. Aku ni kira cam org2 teraniaya lah.. Tak kisah pun.. Aku tggu masa yg sesuai je utk angkat kaki. Waktu tu baru dia tau betapa ruginya dia berbuat jahat kat aku slama nie.

P/s : Dia bukan seorg diri buat keje ni..malah turut terlibat ialah kuncu2 gelap dia..jgn ingat aku tak tau sapa backup mulut jahat dia lah!! Luaran smua nmpk baik, berbudi bahasa..tapi dalaman, busuk hati berulat2!!

No comments:

Post a Comment