Thursday, December 3, 2009

The Black Kebaya

'THE BLACK KEBAYA' ~ I get that tittle today... So funny okey! Aku telah berjaya menghidupkan zaman ratu kebaya ke??? hahahaha.. Ada yang pandang sebelah mata & mencebik, ada juga yg memuji comel lah..cantik lah..(Thanks dear), ada jugak yg pandang tapi tak komen. Aku pun, NO COMMENT!
Kalau lah ada yg tau betapa terkial2 nyer aku nak mengikat & melilit kain ni pagi tadi..huh~ Jenuh jugak lah..Tapi biasa lah, perempuan & kecantikan tak blh dipisahkan! Tapi dlm keadaan mengelabah sbb masa tak cukup nak make up, rambut lagi....Aku jadi panik jugak...so lilit je lah. jgn smp terburai..sudah!! Baju ni turun temurun dari nenek aku. Aku syg sgt..Sbb tu jarang pakai. Arwah Wan (pggln utk datuk-loghat utara) yg present utk Atok (pggl utk nenek-loghat utara). So aku ni kiranya generasi yg ketiga lah mewarisi THE BLACK KEBAYA (sorry tak dpt past baju ni to all my aunties-2nd generation- sbb tak same size..hahaha)

No comments:

Post a Comment