Tuesday, December 1, 2009

I will survive

Kadang2 aku rasa berputus asa dlm meneruskan kehidupan.. aku rasa bosan dgn apa yg aku lalui skrg ni.. Tapi bila menatap muka anak2 ku... Aku rasa bersalah terhadap apa yg aku rasakan... Bila aku rasa lemah, muka2 ini lah yg menjadi kekuatan buat ku untuk terus berusaha mencapai apa yg aku hajatkan.. MAMA SAYANG KAT DARWISY, DHANY & DELISYA.... Mmmmuuuaaaaahhhhhh...


Darwisy Haqimi Bin Ardy zafuan - 1st twins

1 tahun 6 bulan










Dhany Haiqal Bin Ardy Zafuan - 2nd Twins

1 tahun 6 bulan










Delisya Hana Binti Ardy Zafuan - Little baby girl

6 months






7 comments:

  1. Yeah..aku akan terus bersabar.. Next commin year, aku pulak yg tlg sabarkan kau :D

    ReplyDelete
  2. kak B!
    jangan putus asa ye!
    tu cabaran nama nya..
    kitorng smua da bersama-sama kak b ye :P

    p/s yeah da dpt link kak B :P

    ReplyDelete
  3. Hahaha...Jumpa jugak ek.. Thanks for yr support. Kalau ikhwan tiba2 rasa busan kat KL ni, dtg lah jumpa kami..we need each other..Rite?? =P

    ReplyDelete
  4. hahah~ boleh aje.. insya Allah.. skang tgh busy lagi.. tggu cuti eh.. :) nak main2 dgn awisy n dhany... :P

    ReplyDelete
  5. Hahahaha..Boleh jer. Kak B mmg tgh mencari student yg nak jadi baby sitter part-time :D Tapi nt let me be yg potographer.. U1 possing dgn twins =)

    ReplyDelete