Sunday, December 18, 2011

Minggu Busy.. Hari2 terakhir 2011

Banyak sangat cerita tak sempat nak post.. Barangkali ada yang dah terlupus dari ingatan dek kerana tak catit kat mana2 kan... Huhuhu.. Mari review sama2. Sambil2 tu boleh lah aku men-refresh ingatan ni =)


Sabtu lepas (10/12/2011) - Twins open day!! Next year twins akan mula belajar di Tadika Little Caliphs. Dah banyak playschool yang kami survey tapi rasanya tempat ini menawarkan program yang terbaik. Program yg diterapkan mmg selaras dgn International Islamic School bagi peringkat kanak2. Nak lentur buluh biar dari rebungnya, kan.. Mungkin akan ada yang kata twins kecil lagi...hurm... Dari perspektif aku pula, twins ni cepat belajar. Dari dorg ni belajar benda yang bukan2.. Baik la aku hantar dorg tuntut ilmu dunia & akhirat. Biar perabih duit pun tak pe =P Kalau nak cerita pasal program yang ditawarkan kat Tadika Little Caliphs ni, mmg smp ke sudah ler.. For more details, click la link yg disertakan.. Semuanya hado! hehehe.. Cawangan pun byk.. ;) 


Ahad (11/12/2011) - Twins tak ikut balik.. So tinggal la Mama, Papa & Delisya. En. Hubby ajak jalan2 kat Ikea.. Jalan je tau (konon laaaaa....Kasi ini perempuan mengandung senaman sikit) Teruja sangat tgk small2 item for house decor. En. Hubby lagi over terujanya... Dalam otak time tu tgh match barang dgn tempat nak letak. Hurm... Memang sblm keluar kena beratur kat kaunter pembayaran.. Sebab?? En. Hubby grab byk sgt item!!! My little girl pun sempat jugak grab 1 soft toy (white little kitty). Suka sangat dgn kucing tu sampai bawa tido (~_~). Aku sorg je yang tak grab apa2.. Ibu mengandung ni teruja dengan bau-bauan makanan..ahahaha... Nasib ada yang menghalang.


Isnin (12/12/2011) - Replacement public holiday (Bday Sultan Selangor). En. Hubby keje =( Tinggal lah berdua dengan Delisya... Dia pun tau boring.. Mama dia lagi boring sbb bila dia boring, dia nak tgk Barney!!! Aku??? Waaaaaaa..... Tak pasal2 kena layan Barney jugak! Sudahnyer, pakaian my lil girl kasut... ajak dia g beli barang. Guess what??? Mood nak masak tetiba datang.. hehehehe.. Bila En. Hubby call tanya kabar..memanjang la aku tgh makan... ahahaha.. =P


Selasa - Jumaat (13-16/12/2011) - Minggu STRESS. Keje da... Bos nak g Vietnam. Ada office baru akan dibuka. Kalau boleh nak segala kerja2 renovation mst siap sebelum new year! Hurm... Demi menggembirakan umat disana, aku disini yang sakit pinggang! Start keje seawal 8am. Abis kerja selewat 8pm. Apa kes??? HUH!! Sapa kata senang uruskan payment?? Sakit hati eden! tak mo ingat dah peristiwa lepas! JANJI BOS NAMPAK SUSAH PAYAH AKU NI KAN..KAN... BONUS JGN LUPA!!! hehehehe~


Weekend yang terkini (Ahad - 18/12/2011), Dhany dah balik.. yeeeaaaahhh.. Kepoh sikit rumah.. huhuhuhu.. Dahny ni suka bercakap... Ada je benda dia nak tanya.. Sampai org dah tido pun dia still banyak tanya. Memang jawapan yang keluar semua merapu2 jadinya..ahahaha.. Opss, melalut sudah! Ari ahad, hari utk ibu mengandung bersenam!!!! Tapi senam kat shopping cmplx je..hik hik hik.. En. Hubby ajak g Jusco, Bandar Utama. Kebetulan ada voucher Jusco.. tak yah kuar ringgit time2 tgh bulan ni.. Motif kesana sebenarnya nak happy-kan dua org kanak2 ribena ni. Seronokla dapat toys lagikkkkkk.... Aku cuma sempat survey2 barang keperluan utk baby coming soon ni. Bulan depan blh la dtg lagi. Sbb dah BONUS!! Lalalalalal~ 


Minggu yang padat dgn aktiviti2 kekeluargaan je =) Pedulik la kalau ada yang nak kata aktiviti aku boring, kan..kan.. Yang pasti tanpa FB aku boleh hidup jugak!! Ahahhahaa... 



Psssttt : En. Hubby request suh aktifkan MUKA BUKU saya semula...wekekeke.. Ada orang terasa sunyilah tu... =P




No comments:

Post a Comment