Tuesday, November 15, 2011

My advance anniversary present.


Anniversary yang ke-5... Makin hampir... Tiga hari sahaja lagi...


Aku dah dapat hadiah... Dari suamiku... Tapi hadiah tu, aku jumpa sendiri...


Mulanya, aku menangis melihat hadiah tu... Ku buka satu persatu...


Mungkin aku tersentuh melihat hadiah itu... Ini kali pertama aku menerima hadiah sebegitu...


Aku cuba meminta penjelasan.. Apakah makna disebalik hadiah ni...


Tapi aku masih belum menerimanya jawapannya... Aku dibiarkan berteka teki... Mencari jawapan sendiri...


Mungkin segalanya akan jelas... Tapi bukan hari ini... Tunggu lah bila tibanya 18/11/2011..


Yang pasti ianya memori... Yang akan kekal tersemat dan abadi didalam otak ku ini...


Dan aku masih menanti sesuatu yang tak pasti...

No comments:

Post a Comment